Wino dodane poprawnie do Twojego koszyka
Ilość win w Twoim koszyku: 0. Jest 1 wino w Twoim koszyku.
KOSZT WYSYŁKI I DOSTAWA
Jak wysokie są koszty wysyłki?
Cena, za jaką zamawiasz produkt to cena końcową, nie doliczamy już żadnego VAT-u ani niczego innego. Opłatę pocztową, czyli koszt wysyłki, dolicza się zawsze na podstawie Twojego wyboru dokonanego w trakcie składania zamówienia.
Co konkretnie znaczy informacja "czas wysyłki" produktu?
Dotyczy ona czasu, w jakim jesteśmy w stanie odebrać towar z magazynu, zapakować go i wysłać. Dostarczenie towaru na czas to już zadanie Poczty Polskiej.
TOWAR I DOSTĘPNOŚĆ
Co zrobić, gdy nie ma wina, którego potrzebuję?
Cały towar, który mamy na stronie naszego sklepu internetowego, posiadamy również w magazynie. Jeżeli w danej chwili nie mamy konkretnego towaru, należy obserwować kategorię – poszukiwany produkt może się pojawić. Stany magazynowe są często aktualizowane.
Jeszcze nie otrzymałem paczki, która miała przyjść już trzy dni temu. – to napisz do nas , odpowiemy
Kiedy mogę się jej spodziewać?
Raz jeszcze podkreślamy, że podana przy produkcie ilość dni to tylko okres, w którym jesteśmy w stanie podjąć produkt z magazynu, zapakować go i wysłać. Reszta zależy od firmy dostawczej . W momencie wysłania paczki otrzymasz e-mail.
Czy towar mogę obejrzeć gdzieś osobiście? Gdzie znajduje się wasz magazyn/sklep?
Magazyn oraz sklep stacjonarny znajdują się w Trzyńcu w Czechach – nie mamy żadnego innego sklepu w Czechach, Słowacji ani Polsce! Więcej infomacji o tym, jak do nas trafić, znajdziesz na stronie Kontakt.
PROBLEMY Z ZAKUPAMI
W jaki sposób można zmienić dane powiązane ze swoim kontem?
To bardzo proste - po zalogowaniu kliknij w przycisk "Moje konto" w lewym górnym rogu, a następnie w "Moje informacje osobiste".
GWARANCJA I WYMIANA TOWARU
Co robić w wypadku, kiedy wino jest zepsute?
Gwarantujemy Ci zwrot pieniędzy za butelke .
MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?
Chętnie udzielimy na nie odpowiedzi, wystarczy nas zapytać...
+48 789 018 492
+420 608 700 099